Asiakaspalvelu
Ensiluokkaista asiakaspalvelua – verkossa ja myymälässä – ennen asiointia, sen aikana ja sen jälkeen.
Tältä sivulta löydät helposti lisätietoa Vihertukusta ja tarjoamistamme palveluista. Mikäli et löydä vastauksia kysymyksiisi, tavoitat meidät sähköpostilla sekä näppärästi chatista!
- Mistä löydän toimitusehtonne? Toimitusehtomme pääset lukemaan täältä
- Mitä toimitusvaihtoehtoja Vihertukku tarjoaa? Vihertukku tarjoaa seuraavat toimitusvaihtoehdot: Matkahuolto ja Posti. Tilaus voidaan toimittaa pakettiautomaattiin tuotteen koon ja vastaanottajan postinumeron sen salliessa. Syöttämällä postinumerosi ostoskorissa, näet toimitusvaihtoehdot sekä palveluiden saatavuuden alueellesi. Lisätietoja toimituksista löydät täältä
- Miten seuraan toimituksen etenemistä? Voit seurata toimituksen etenemistä tilausvahvistuksen mukana toimitetusta seurantakoodista. Mahdollisesti toimitusta voi myös seurata Matkahuollon lähettämän tekstiviestilinkin kautta, tai Matkahuolto-sovelluksessa
- Miten voin tehdä palautuksen? Peitä tai yliviivaa paketin alkuperäiset osoitetiedot. Kirjaa paketin päälle selkeästi tilausvahvistuksen mukana tullut palautuskoodi (Matkahuolto) Vie paketti Matkahuollon toimipisteeseen ( Huom! Älä jätä pakettia paikkaan josta et saa todistusta palautuksestasi ) Vaadi toimipisteessä vastakappale lähetyksestä jolla voit seurata että paketti varmasti palautuu meille ja voimme käsitellä palautuksen
- Toimitetussa tuotteessa on vaurioita, kuinka toimin? Voit olla asiakaspalveluun yhteydessä seuraavien tietojen kanssa: Selkeä kuva vauriokohdasta, Selkeä kuva, jossa näkyy tuote ja vaurio kokonaisuudessaan, Kuva laitteen kuljetuspakkauksesta (jos saatavilla), Kuva tuotteen tyyppikilvestä, jossa on mainittuna myös tuotteenne sarjanumero, Kuittitiedot tai tilausnumero
- Tilaukseni toimituksesta puuttui tuotteita, kuinka toimin? Ota yhteyttä asiakaspalveluun. Tilaus voidaan tarvittaessa toimittaa useammassa osassa
- Tilaukselle antamassani osoitteessa on virhe, voiko sen korjata? Tilauksen tekijän pyynnöstä asiakaspalvelumme voi korjata yhteystiedot oikein tilaukselle, tai tarvittaessa välittää oikeat tiedot kuljetusyhtiölle
- En ehtinyt noutaa pakettia noutopisteestä, onko se mahdollista lähettää minulle uudelleen? Suosittelemme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme , mistä voimme selvittää onko tilauksen uudelleenlähettäminen mahdollista
Mikäli et löydä vastauksia kysymyksiisi, tavoitat meidät sähköpostilla info@vihertukku.fi sekä näppärästi chat napista oikeassa alakulmassa!
Vihertukku puutarhamyymälässä ensisijaisena tavoitteenamme on tarjota asiakkaillemme parasta mahdollista palvelua puutarha-alalla. Olipa kyseessä myymälässä tai puhelimitse tapahtuva palvelu, tiimimme on aina valmiina tarjoamaan tukea ja varmistaa, että kysymyksesi ja huolenaiheesi käsitellään mahdollisimman nopeasti ja tehokkaasti. Ystävällinen asiakaspalvelu- ja puhelinmyyntitiimimme ovat täällä sinua varten teknisistä neuvoista tarjousten tekemiseen. Jos haluat keskustella kasvokkain, älä unohda, että myymälämme Helsingissä on avoinna 7 päivää viikossa! Turussa 6 päivää viikossa!